Subscribe
Logo small
Search

Narodowy Fundusz Zdrowia bada satysfakcję klientów. Co oceniają klienci?

MedExpress Team

medexpress.pl

Published April 19, 2024 08:18

Narodowy Fundusz Zdrowia bada satysfakcję klientów. Co oceniają klienci? - Header image
Chodzi o usługi, które NFZ oferuje w Salach Obsługi Klientów w Oddziałach Wojewódzkich NFZ oraz na bezpłatnej i całodobowej infolinii 800 190 590.

Badanie rozpoczęło się 4 kwietnia. Opinie o działalności infolinii NFZ zbiera od 15 kwietnia.

W naszych oddziałach zapytamy o ocenę ok. 6 tys. osób. W badaniu infolinii NFZ ankieterzy zadzwonią do przynajmniej 1 000 osób. Zadania realizuje zewnętrzna firma badawcza – mówi Paweł Florek, dyrektor Biura Komunikacji Społecznej i Promocji NFZ.

Co oceniają klienci?

Badanie w Salach Obsługi Klientów polega na wypełnieniu anonimowych ankiet przez klientów, którzy korzystają z usług oferowanych przez oddział wojewódzki NFZ.  

Ankieta jest podzielona na dwie części. W pierwszej klient wskazuje, jak ważne są dla niego poszczególne aspekty obsługi, a później ocenia konkretną wizytę w oddziale NFZ

Co oceniają klienci?

  • Czas...

    Content locked

    To gain access to the complete English section of the Medexpress.pl, kindly reach out to us at [email protected].

    If you already have an account, please log in

Topics

NFZ

Szukaj nowych pracowników

Dodaj ogłoszenie już za 4 zł dziennie*.

* 4 zł netto dziennie. Minimalny okres ekspozycji ogłoszenia to 30 dni.