Subskrybuj
Logo małe
Wyszukiwanie

CSIOZ: Wystartował drugi etap kampanii edukacyjnej na temat e-recepty i Internetowego Konta Pacjenta

MedExpress Team

Medexpress

Opublikowano 20 listopada 2019 08:39

CSIOZ: Wystartował drugi etap kampanii edukacyjnej na temat e-recepty i Internetowego Konta Pacjenta - Obrazek nagłówka
Fot. MedExpress TV
Zgubiona recepta, niezapisane dawkowanie leków - takich problemów pozwoli uniknąć Internetowe Konto Pacjenta i e-recepta, która od 8 stycznia 2020 r. zastąpi dotychczasowe papierowe recepty.

Ministerstwo Zdrowia oraz Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia (CSIOZ) rozpoczęły drugi etap kampanii edukacyjnej pt. „Internetowe Konto Pacjenta. Tu zapisuje się historia Twojego zdrowia”. Przez ponad miesiąc w najpopularniejszych stacjach radiowych i telewizyjnych emitowane będą spoty edukacyjne.

Drugi etap kampanii wystartował na początku listopada i potrwa do 8 grudnia tego roku. Spot telewizyjny pt. „Samolocik(Otworzy się w nowej karcie)”, którego reżyserem jest Xawery Żuławski, dotrze do prawie 20 milionów Polaków.

– Od 8 stycznia wchodzi obowiązek wystawiania recept tylko w postaci elektronicznej. Tuż przed „wielkim finałem” wchodzimy w ostatni etap kampanii edukacyjnej adresowanej do całego społeczeństwa. W Polsce telewizja i radio budują największy zasięg w najkrótszym czasie w grupach celowych powyżej 25 roku życia, a to oznacza, że dzięki kampanii każdy dorosły Polak dowie się o e-recepcie i Internetowym Koncie Pacjenta. Wierzę, że przekonamy do korzystania z tych nowoczesnych rozwiązań w ochronie zdrowia i młodszych, i seniorów – podkreśla wiceminister zdrowia Janusz Cieszyński.

Kampania telewizyjna i radiowa wspierana jest przez kampanię internetową, prowadzoną od sierpnia w popularnych ogólnopolskich i regionalnych serwisach internetowych i kanałach social mediowych oraz publikacjami artykułów w prasie oraz prasie branżowej, a także kampanią w kinach. Dzięki tak szerokiej kampanii nasze spoty zobaczyło i usłyszało ponad 8 milionów osób.

Kampania edukacyjna pt. „Internetowe Konto Pacjenta. Tu zapisuje się historia Twojego zdrowia”, za której koncepcję kreatywną oraz realizację spotu radiowego i telewizyjnego odpowiada agencja reklamowa Fabryka Komunikacji Społecznej, adresowana jest do całego społeczeństwa. Jej celem jest poinformowanie o funkcjonalnościach i korzyściach, które zapewnia wszystkim ubezpieczonym e-recepta i Internetowe Konto Pacjenta – bezpłatna aplikacja Ministerstwa Zdrowia dostępna pod adresem pacjent.gov.pl (otworzy się w nowej karcie). Kampania ma też zachęcić Polaków do korzystania na co dzień z rozwiązań wchodzących w skład systemu e-zdrowie.

Źródło: CSIOZ

Szukaj nowych pracowników

Dodaj ogłoszenie już za 4 zł dziennie*.

* 4 zł netto dziennie. Minimalny okres ekspozycji ogłoszenia to 30 dni.

Najciekawsze oferty pracy (przewiń)

Zobacz także