Budowanie wizerunku i pozytywnych doświadczeń z perspektywy lekarza
Date of the event
16 October 2024 (4 p.m.) (6 p.m.)
Format
Wydarzenie online (cała Polska)
Event Description
Wykładowca:
- Urszula Łaskawiec - jest doświadczonym managerem, coachem i trenerem, a także Certyfikowanym Konsultantem narzędzia badającego kompetencje DISC D3, Trenerem Umiejętności Miękkich oraz autorką publikacji i szkoleń (głównie zakresu komunikacji, sprzedaży usług, obsługi ) m.in dla branży medycznej oraz projektów realizowanych poprzez call center. Posiada ponad 15 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie koordynowania projektów sprzedażowych oraz opieki posprzedażowej, a także komunikacji z Klientem. Prowadziłam szereg akcji telesprzedażowych i promocyjnych. Od 2012 roku jest związana z branżą medyczną. Miała okazję zarządzać i koordynować działaniami kilku wielospecjalistycznych placówek medycznych, a także być liderem infolinii opieki medycznej w jednej z największych firm ubezpieczeniowych w Polsce. Posiada wiedzę w zakresie odpowiedzialności za pacjenta, dbania o wizerunek placówki medycznej, jakościowej obsługi pacjenta, działań pomagających w promowaniu usług placówek medycznych. Prowadzi szkolenia dotyczące m.in. umiejętności sprzedażowych i rekomendacyjnych, szkolenia z jakości obsługi klienta/pacjenta, warsztaty z efektywnego sposobu prowadzenia rozmów, szkolenia podnoszące kompetencje managerskie, a także sesje konsultacyjne, sesje coachingowe i treningi regulacji emocji.
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest doskonalenie umiejętności budowania pozytywnych doświadczeń pacjentów poprzez praktyczne wykorzystanie koncepcji Patient Experience. Skupia się na rozwijaniu umiejętności komunikacji, empatii oraz odpowiedniego dostosowania opieki do indywidualnych potrzeb pacjentów, co przekłada się na poprawę satysfakcji pacjentów i jakości świadczonej opieki medycznej.
Program:
- Wprowadzenie do koncepcji Patient Experience w opiece zdrowotnej.
- Techniki budowania pozytywnych relacji z pacjentami.
- Rozpoznawanie i reagowanie na potrzeby emocjonalne pacjentów.
- Zarządzanie oczekiwaniami pacjentów i dostosowanie opieki do ich potrzeb.
- Strategie doskonalenia jakości opieki medycznej na podstawie opinii pacjentów.
- Etyka i profesjonalizm w kontekście budowania pozytywnych doświadczeń pacjentów.
Prowadzący: Urszula Łaskawiec
Szkolenie on-line
16.10.2024
godz. 16:00-18:00
Kontakt do organizatora: [email protected]
Event Details
- Organizer
- Ośrodek Kształcenia Naczelna Izba Lekarska
- Contact to the organizer
- e-mail: [email protected], nr tel. 22 559 13 00
- Event page
- click here
Upcoming Events
Warsztaty eksperckie w Warszawie - organizacja, zasady współpracy, dokumentowanie i finansowanie świadczeń w Krajowej Sieci Onkologicznej
9 January 2026 (10 a.m.)
Sala Konferencyjna NIO-PIB, Roentgena 5, Warszawa
II Wielkopolskie Forum Leczenia Otyłości i Zaburzeń Lipidowych
10 January 2026 (9 a.m.)
Hotel Moderno, Kolejowa 29, Poznań
Konferencja: Interna dla psychiatrów, psychiatria dla internistów 2026
14 January 2026 (9 a.m.)
Wydarzenie online
Cornea ACADEMY 3. Edycja
16 January 2026 (9 a.m.)
Lubelskie Centrum Konferencyjne, ul. Artura Grottgera 2, Lublin