Date of the event: March 17, 2025 (6 p.m.) - March 17, 2025 (8 p.m.)
Address: online, online cała Polska, online
Event page: click here
Organizer: Ośrodek Kształcenia Naczelna Izba Lekarska
Contact to the organizer: e-mail: [email protected], nr tel. 22 559 13 00
Wykładowca: Dr n. hum. Małgorzata Klimorowska - Coach ACC ICF, pedagog, doktor* nauk humanistycznych. Pedagożka, coach ACC ICF, trenerka komunikacji międzykulturowej. Odbyła szkolenie z RTZ. Jest absolwentką podyplomowych studiów m.in. z Zarządzania Zasobami Ludzkimi na UAM. Od kilku lat prowadzi autorskie warsztaty z „Komunikacji Jutra” na Uniwersytecie Otwartym UAM, zajęcia ze studentami, doktorantami oraz licealistami.
Program:
• Wprowadzenie do trudnych rozmów z pacjentami: agresja, roszczeniowość, kryzys emocjonalny.
• Techniki deeskalacji napięcia oraz zarządzania emocjami w rozmowach z pacjentami.
• Praktykowanie aktywnego słuchania i komunikacji opartej na empatii.
Cele szkolenia:
• Rozpoznanie trudnych zachowań pacjentów i zrozumienie ich przyczyn.
• Nabycie umiejętności efektywnego zarządzania rozmowami w sytuacjach konfliktowych i stresowych.
• Nauka technik deeskalacji oraz utrzymywania profesjonalizmu w trudnych rozmowach.
• Rozwój umiejętności komunikacyjnych, które pomogą w budowaniu zaufania i relacji z pacjentami.
Wykładowca: dr n. hum. Małgorzata Klimorowska
Szkolenie on-line
17.03.2025
godz. 18:00 - 20:00
Kontakt do organizatora: [email protected]