Doświadczenie pacjenta w erze innowacji: Jak lekarze mogą się wyróżnić?
Date of the event
1 April 2025 (4 p.m.) (6 p.m.)
Format
Wydarzenie online (cała Polska)
Event Description
Wykładowca:
- Urszula Łaskawiec - jest doświadczonym managerem, coachem i trenerem, a także Certyfikowanym Konsultantem narzędzia badającego kompetencje DISC D3, Trenerem Umiejętności Miękkich oraz autorką publikacji i szkoleń (głównie zakresu komunikacji, sprzedaży usług, obsługi ) m.in dla branży medycznej oraz projektów realizowanych poprzez call center. Posiada ponad 15 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie koordynowania projektów sprzedażowych oraz opieki posprzedażowej, a także komunikacji z Klientem. Prowadziłam szereg akcji telesprzedażowych i promocyjnych. Od 2012 roku jest związana z branżą medyczną. Miała okazję zarządzać i koordynować działaniami kilku wielospecjalistycznych placówek medycznych, a także być liderem infolinii opieki medycznej w jednej z największych firm ubezpieczeniowych w Polsce. Posiada wiedzę w zakresie odpowiedzialności za pacjenta, dbania o wizerunek placówki medycznej, jakościowej obsługi pacjenta, działań pomagających w promowaniu usług placówek medycznych. Prowadzi szkolenia dotyczące m.in. umiejętności sprzedażowych i rekomendacyjnych, szkolenia z jakości obsługi klienta/pacjenta, warsztaty z efektywnego sposobu prowadzenia rozmów, szkolenia podnoszące kompetencje managerskie, a także sesje konsultacyjne, sesje coachingowe i treningi regulacji emocji.
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest rozwijanie umiejętności lekarzy w budowaniu wyjątkowych doświadczeń pacjentów poprzez wykorzystanie innowacji i empatycznej komunikacji. Uczestnicy dowiedzą się, jak wyróżnić się na tle konkurencji, zwiększyć zaufanie pacjentów i skuteczniej odpowiadać na ich potrzeby w dynamicznie zmieniającym się środowisku medycznym.
Program szkolenia:
- Wprowadzenie do doświadczenia pacjenta – kluczowe pojęcia, znaczenie i wpływ na relacje z pacjentami.
- Innowacje w medycynie – przegląd technologii wspierających opiekę nad pacjentem.
- Empatyczna komunikacja – narzędzia budowania zaufania i pozytywnych relacji.
- Personalizacja opieki – jak dostosowywać podejście do różnych typów pacjentów.
- Rola lekarza w tworzeniu pozytywnego wizerunku placówki – wpływ codziennych działań na odbiór pacjenta.
- Podsumowanie i dobre praktyki – wnioski oraz wdrożenie narzędzi w praktyce zawodowej.
Do kogo kierowane jest szkolenie:
Szkolenie skierowane jest do lekarzy i/lub managerów placówek medycznych, którzy chcą podnieść jakość doświadczeń pacjentów, wyróżnić się na tle konkurencji i efektywnie wdrażać innowacyjne rozwiązania. Program dedykowany jest osobom dążącym do doskonalenia kompetencji w obszarze komunikacji, zarządzania i nowoczesnej opieki medycznej.
Szkolenie realizowane będzie w partnerstwie z NIL IN Sieć Lekarzy Innowatorów.
Wykładowca: Urszula Łaskawiec
Szkolenie on-line
01.04.2025
godz. 16:00 - 18:00
Wtorki z innowacjami
Kontakt do organizatora: [email protected]
Event Details
- Organizer
- Ośrodek Kształcenia Naczelna Izba Lekarska
- Contact to the organizer
- e-mail: [email protected], nr tel. 22 559 13 00
- Event page
- click here
Upcoming Events
Warsztaty eksperckie w Warszawie - organizacja, zasady współpracy, dokumentowanie i finansowanie świadczeń w Krajowej Sieci Onkologicznej
9 January 2026 (10 a.m.)
Sala Konferencyjna NIO-PIB, Roentgena 5, Warszawa
II Wielkopolskie Forum Leczenia Otyłości i Zaburzeń Lipidowych
10 January 2026 (9 a.m.)
Hotel Moderno, Kolejowa 29, Poznań
Konferencja: Interna dla psychiatrów, psychiatria dla internistów 2026
14 January 2026 (9 a.m.)
Wydarzenie online
Cornea ACADEMY 3. Edycja
16 January 2026 (9 a.m.)
Lubelskie Centrum Konferencyjne, ul. Artura Grottgera 2, Lublin