Biorąc pod uwagę zwiększone zainteresowanie zagadnieniami praw pacjenta w czasie epidemii COVID-19, Rzecznik Praw Pacjenta podjął decyzję o odpowiednich zmianach organizacyjnych i wydłużeniu czasu pracy Telefonicznej Informacji Pacjenta. Infolinia będzie więc do dyspozycji pacjentów również w soboty.
Już od najbliższego weekendu, 24 października, konsultanci pracujący na Telefonicznej Informacji Pacjenta w Biurze Rzecznika Praw Pacjenta będą odbierać telefony od poniedziałku do soboty.
Godziny funkcjonowania Telefonicznej Informacji Pacjenta 800 190 590:
od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 18:00
w soboty w godzinach 8:00 – 16:00.
Z infolinią można kontaktować się w każdej sytuacji, gdy potrzebuje się porady dotyczącej praw pacjenta, ale także tej związanej z obecną sytuacją, rozprzestrzeniania się koronawirusa.
Wystarczy zadzwonić na numer 800 190 590 i wybrać prefiks nr 2.
Źródło: Rzecznik Praw Pacjenta