Data wydarzenia: 11 lutego 2025 (16:00) - 11 lutego 2025 (18:00)
Adres: online, online cała Polska, cała Polska
Strona wydarzenia: kliknij tutaj
Organizator: Ośrodek Kształcenia Naczelna Izba Lekarska
Kontakt do organizatora: e-mail: [email protected], nr tel. 22 559 13 00
Wykładowca:
- Aleksander Znosko-Czarnecki - ukończył z wyróżnieniem magisterium ze strategicznego zarządzania marką na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz magisterium z zarządzania w nowoczesnej gospodarce na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Zawodowo Digital and Omnichannel Marketing Manager, wykładowca na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz Ambasador Akademicki klubu biznesu Pro Progressio. Po godzinach pasjonat sztuki, motoryzacji i technologii.
- Rafał Staszkiewicz – ekspert z wieloletnim doświadczeniem w marketingu i komunikacji. Pracował po stronie biznesu, mediów, konsultingu oraz agencyjnym. Od kilkunastu lat specjalizuje się w komunikacji online/mobile. Ma na koncie kilkaset zrealizowanych kampanii reklamowych i projektów marketingowych. Absolwent marketingu na UEP w Poznaniu. Prelegent na konferencjach branżowych (Pharma Planet, Digital Evolution for Pharma & Medical). Zrealizował kilkaset szkoleń i warsztatów, był wykładowcą na studiach podyplomowych. Prywatnie miłośnik żeglarstwa morskiego i windsurfingu, kultury japońskiej i gry na gitarze.
Program:
- Budowanie marki osobistej lekarza:
- pojęcie i znaczenie marki osobistej lekarza
- osobowość i analiza jako punkt wyjścia do budowania marki
- elementy marki osobistej
- wizerunek online i offline
- kanały komunikacji marki osobistej
- komunikacja i budowanie marki w social mediach
- narzędzia do budowy marki osobistej
- podstawowe zasady tworzenia kontentu
- prawne i etyczne aspekty marki osobistej lekarza
2. Influencer marketing w praktyce:
- podstawowe pojęcia influencer marketingu
- rola influencera medycznego w komunikacji do pacjenta i HCP
- dobre praktyki w budowaniu zasięgów w social mediach
- specyfika pracy w ekosystemie influencer marketingu
- proces współpracy komercyjnej z influencerem: od briefu do publikacji
- zasady oznaczania współpracy komercyjnej i reklam
- etyka pracy lekarza – influencera
- influencer medyczny w kontekście ograniczeń prawnych
Szkolenie realizowane będzie w partnerstwie z NIL IN Sieć Lekarzy Innowatorów.
Wykładowca: Aleksander Znośko-Czarnecki, Rafał Staszkiwicz
Szkolenie on-line
11.02.2025
godz. 16:00 - 18:00
Wtorki z innowacjami
Kontakt do organizatora: [email protected]