Subskrybuj
Logo małe
Szukaj
Medexpress.pl > Kalendarium wydarzeń > Budowanie marki osobistej lekarza i influencer marketing

Budowanie marki osobistej lekarza i influencer marketing

Data wydarzenia: 11 lutego 2025 (16:00) - 11 lutego 2025 (18:00)

Adres: online, online cała Polska, cała Polska

Strona wydarzenia: kliknij tutaj

Organizator: Ośrodek Kształcenia Naczelna Izba Lekarska

Kontakt do organizatora: e-mail: [email protected], nr tel. 22 559 13 00

Wykładowca:

  • Aleksander Znosko-Czarnecki - ukończył z wyróżnieniem magisterium ze strategicznego zarządzania marką na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz magisterium z zarządzania w nowoczesnej gospodarce na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Zawodowo Digital and Omnichannel Marketing Manager, wykładowca na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz Ambasador Akademicki klubu biznesu Pro Progressio. Po godzinach pasjonat sztuki, motoryzacji i technologii.
  • Rafał Staszkiewicz – ekspert z wieloletnim doświadczeniem w marketingu i komunikacji. Pracował po stronie biznesu, mediów, konsultingu oraz agencyjnym. Od kilkunastu lat specjalizuje się w komunikacji online/mobile. Ma na koncie kilkaset zrealizowanych kampanii reklamowych i projektów marketingowych. Absolwent marketingu na UEP w Poznaniu. Prelegent na konferencjach branżowych (Pharma Planet, Digital Evolution for Pharma & Medical). Zrealizował kilkaset szkoleń i warsztatów, był wykładowcą na studiach podyplomowych. Prywatnie miłośnik żeglarstwa morskiego i windsurfingu, kultury japońskiej i gry na gitarze.

Program:

  1. Budowanie marki osobistej lekarza:
  • pojęcie i znaczenie marki osobistej lekarza
  • osobowość i analiza jako punkt wyjścia do budowania marki
  • elementy marki osobistej
  • wizerunek online i offline
  • kanały komunikacji marki osobistej
  • komunikacja i budowanie marki w social mediach
  • narzędzia do budowy marki osobistej
  • podstawowe zasady tworzenia kontentu
  • prawne i etyczne aspekty marki osobistej lekarza

2. Influencer marketing w praktyce:

  • podstawowe pojęcia influencer marketingu
  • rola influencera medycznego w komunikacji do pacjenta i HCP
  • dobre praktyki w budowaniu zasięgów w social mediach
  • specyfika pracy w ekosystemie influencer marketingu
  • proces współpracy komercyjnej z influencerem: od briefu do publikacji
  • zasady oznaczania współpracy komercyjnej i reklam
  • etyka pracy lekarza – influencera
  • influencer medyczny w kontekście ograniczeń prawnych

Szkolenie realizowane będzie w partnerstwie z NIL IN Sieć Lekarzy Innowatorów.

Wykładowca: Aleksander Znośko-Czarnecki, Rafał Staszkiwicz

Szkolenie on-line

11.02.2025

godz. 16:00 - 18:00

Wtorki z innowacjami

Kontakt do organizatora: [email protected]

Wydarzenia w tym miesiącu