Data wydarzenia: 5 marca 2025 (18:00) - 5 marca 2025 (20:00)
Adres: online, online cała Polska, cała Polska
Strona wydarzenia: kliknij tutaj
Organizator: Ośrodek Kształcenia Naczelna Izba Lekarska
Kontakt do organizatora: e-mail: [email protected], nr tel. 22 559 13 00
Wykładowcy:
- Dr n. hum. Małgorzata Klimorowska - Coach ACC ICF, pedagog, doktor* nauk humanistycznych. Pedagożka, coach ACC ICF, trenerka komunikacji międzykulturowej. Odbyła szkolenie z RTZ. Jest absolwentką podyplomowych studiów m.in. z Zarządzania Zasobami Ludzkimi na UAM. Od kilku lat prowadzi autorskie warsztaty z „Komunikacji Jutra” na Uniwersytecie Otwartym UAM, zajęcia ze studentami, doktorantami oraz licealistami.
Cele szkolenia:
• Uczestnicy zapoznają się z definicją konfliktu oraz różnymi rodzajami konfliktów, co pozwoli im lepiej zrozumieć przyczyny ich powstawania i sposób, w jaki mogą one wpływać na komunikację i współpracę.
• Uczestnicy nauczą się identyfikować różne style radzenia sobie z konfliktem (konkurencyjny, współpracujący, kompromisowy, unikanie, dostosowanie) i zrozumieją, w jakich sytuacjach każdy z tych stylów jest najbardziej efektywny.
• Uczestnicy poznają i będą potrafili zastosować techniki aktywnego słuchania, komunikatów „ja” oraz modelu FUKO, które pomogą w konstruktywnym zarządzaniu konfliktami oraz w budowaniu lepszej komunikacji.
• Uczestnicy zdobędą umiejętności skutecznego rozwiązywania konfliktów, redukcji napięcia i zarządzania emocjami, co pozwoli im lepiej radzić sobie z trudnymi sytuacjami w relacjach interpersonalnych i zawodowych
Program szkolenia:
• Zrozumienie natury konfliktu i jego rodzajów
• Omówienie 5 stylów zarządzania konfliktem (Thomas-Kilmann).
• Kluczowe techniki: aktywne słuchanie, komunikaty „ja”, model FUKO.
• Rozwój umiejętności rozwiązywania konfliktów i zarządzania emocjami.
Wykładowcy: Dr n. hum. Małgorzata Klimorowska
szkolenie on-line
05.03.2025
godz. 18:00-20:00
Kontakt do organizatora: [email protected]