Subskrybuj
Logo małe
Szukaj
Medexpress.pl > Kalendarium wydarzeń > Zarządzanie trudnymi rozmowami: Jak skutecznie radzić sobie z pacjentami agresywnymi, roszczeniowymi czy przeżywającymi kryzys

Zarządzanie trudnymi rozmowami: Jak skutecznie radzić sobie z pacjentami agresywnymi, roszczeniowymi czy przeżywającymi kryzys

Data wydarzenia: 17 marca 2025 (18:00) - 17 marca 2025 (20:00)

Adres: online, online cała Polska, online

Strona wydarzenia: kliknij tutaj

Organizator: Ośrodek Kształcenia Naczelna Izba Lekarska

Kontakt do organizatora: e-mail: [email protected], nr tel. 22 559 13 00

Wykładowca: Dr n. hum. Małgorzata Klimorowska - Coach ACC ICF, pedagog, doktor* nauk humanistycznych. Pedagożka, coach ACC ICF, trenerka komunikacji międzykulturowej. Odbyła szkolenie z RTZ. Jest absolwentką podyplomowych studiów m.in. z Zarządzania Zasobami Ludzkimi na UAM. Od kilku lat prowadzi autorskie warsztaty z „Komunikacji Jutra” na Uniwersytecie Otwartym UAM, zajęcia ze studentami, doktorantami oraz licealistami.

Program:

• Wprowadzenie do trudnych rozmów z pacjentami: agresja, roszczeniowość, kryzys emocjonalny.

• Techniki deeskalacji napięcia oraz zarządzania emocjami w rozmowach z pacjentami.

• Praktykowanie aktywnego słuchania i komunikacji opartej na empatii.

Cele szkolenia:

• Rozpoznanie trudnych zachowań pacjentów i zrozumienie ich przyczyn.

• Nabycie umiejętności efektywnego zarządzania rozmowami w sytuacjach konfliktowych i stresowych.

• Nauka technik deeskalacji oraz utrzymywania profesjonalizmu w trudnych rozmowach.

• Rozwój umiejętności komunikacyjnych, które pomogą w budowaniu zaufania i relacji z pacjentami.

Wykładowca: dr n. hum. Małgorzata Klimorowska

Szkolenie on-line

17.03.2025

godz. 18:00 - 20:00

Kontakt do organizatora: [email protected]

Wydarzenia w tym miesiącu