Data wydarzenia: 13 października 2022 (16:00) - 16 października 2022 (16:00)
Adres: Naczelna Izba Lekarska Ośrodek Kształcenia online , cała Polska
Strona wydarzenia: kliknij tutaj
Organizator: Naczelna Izba Lekarska, Ośrodek Kształcenia
Kontakt do organizatora: [email protected]
Prowadzący: Dr Maciej Rogala - Zakład Polityki Zdrowotnej i Zarządzania Instytutu Zdrowia Publicznego Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie
Cel szkolenia: Analiza czynników sprzyjających nawiązywaniu i rozwijaniu współpracy z przedstawicielami mediów oraz kluczowymi interesariuszami wewnętrznymi i zewnętrznymi na etapie projektowania oraz realizacji różnych kategorii projektów medycznych zarówno w sektorze prywatnym, jak i publicznym m. in. w obszarze rozwoju infrastruktury i zakresu usług zdrowotnych, klinicznym, dydaktyczno-szkoleniowym, naukowym a także pozyskiwania partnerów finansowych i merytorycznych.
W trakcie szkolenia zostaną przedstawione, poddane wspólnej analizie i ocenie zrealizowane już wybrane projekty medyczne ze szczególnym uwzględnieniem przebiegu i zakresu współpracy z przedstawicielami mediów oraz wybranych grup interesariuszy, którzy brali aktywny w nich udział zarówno na etapie ich planowania, jak i realizacji.
Istotnym punktem spotkania będzie przedstawienie praktycznych rozwiązań i wskazówek oraz zajęcia warsztatowe z uczestnikami szkolenia, jak skutecznie i efektywnie kształtować relacje z mediami oraz najważniejszymi interesariuszami wewnętrznymi i zewnętrznymi tak aby mogły one skutkować wspólnym zaangażowaniem w projekty medyczne na wielu polach działalności.
PROGRAM
Znaczenie komunikacji społecznej wobec różnych interesariuszy w sektorze medycznym i wewnątrz organizacji
Wpływ różnych treści medialnych w przestrzeni społecznej na podejmowanie decyzji o uczestnictwie w danym projekcie. Rola i skutki informacji oraz dezinformacji
Teoria i praktyka interesariuszy – obecne trendy i wyzwania w sektorze ochrony zdrowia
Jak zarządzać projektem medycznym – fazy procesu w odniesieniu do możliwości angażowania mass-mediów i grupy interesariuszy pochodzące z wewnątrz i z zewnątrz organizacji
Jak dotrzeć do opinii publicznej i decydentów poprzez media z konkretnymi treściami na temat projektu oraz zaplanować i zarządzać komunikacyjnie tymi działaniami
Przegląd dobrych praktyk rynkowych w zakresie budowania relacji z mediami oraz kluczowymi interesariuszami dla poszczególnych projektów
Wybrane aspekty współpracy z mediami prasowymi, telewizyjnymi i radiowymi – organizacja konferencji i bierfingów prasowych. Rola komunikatów i wywiadów medialnych
Szkolenie trwa od godz. 16.00 - 20.00