Krajowy Zjazd Aptekarzy przyjął pod koniec stycznia nowelizację Kodeksu Etyki Aptekarza RP. Jak podaje serwis mgr.farm, zgodnie z nią farmaceuci będą mieć zakaz reklamowania asortymentu aptecznego. Nie będą mogli brać udziału również, ale też udziału w innych reklamach, które mogłyby naruszać...
Zgodnie z polskim prawem apteki mogą przekazywać ogółowi społeczeństwa jedynie ograniczone informacje dotyczące ich lokalizacji i godzin otwarcia. W związku z tym nie mogą korzystać z internetu ani innych elektronicznych i nieelektronicznych środków na potrzeby komunikacji handlowej.
Od 1 stycznia 2023 r. obowiązują nowe zasady reklamy wyorbów medycznych. Zapraszam do cyklu publikacji na ten temat.
W związku z wdrażaniem programu pilotażowego przeglądów lekowych Główny Inspektor Farmaceutyczny wydał Komunikat w sprawie oznaczenia aptek ogólnodostępnych uczestniczących w programie pilotażowym przeglądów lekowych.
Ministerstwo Sprawiedliwości wstrzymało prace nad zmianami obecnej formuły zakazu reklamy aptek w kontekście Karty Dużej Rodziny (art. 94a Prawa farmaceutycznego), co zamyka możliwość wykorzystania rządowego programu do celów marketingowych, a więc tworzenia przez niektóre sieci aptek programów...
Chodzi o zakaz reklamy aptek.
Naczelna Rada Aptekarska z zadowoleniem przyjęła stanowisko BCC odnośnie utrzymania zakazu reklamy aptek.
W Ministerstwie Zdrowia odbyło się pierwsze spotkanie zespołu ds. uregulowania reklamy leków, suplementów diety i innych środków spożywczych oraz wyrobów medycznych. W jego pracach uczestniczył Michał Byliniak – wiceprezes Naczelnej Rady Aptekarskiej.
W związku z planowaną nowelizacją ustawy z dnia 6 września 2001 r. - Prawo farmaceutyczne, Konfederacja Lewiatan zgłasza uwagi. Co do zmiany?
Zdaniem Naczelnej Izby Aptekarskiej opinia prokuratora generalnego jest…
© 2023 Medexpress. Wszystkie prawa zastrzeżone