Subskrybuj
Logo małe
Szukaj

Marketing placówki medycznej bez naruszania etyki i prawa – co działa naprawdę?

Data wydarzenia

6 listopada 2025 (18:00) (20:00)

Format

Wydarzenie online (cała Polska)

Udostępnij:

Opis wydarzenia

Cel Szkolenia:

Marketing w ochronie zdrowia to obszar, który wzbudza wiele pytań i wątpliwości. Z jednej strony – rosnąca konkurencja, nowe oczekiwania pacjentów oraz cyfrowa transformacja wymuszają aktywne działania promocyjne. Z drugiej – istnieją liczne ograniczenia prawne i etyczne, które powodują, że każdy krok trzeba stawiać ostrożnie.Podczas tego szkolenia pokażemy, jak w praktyce prowadzić skuteczny marketing placówki medycznej bez ryzyka naruszenia prawa i bez narażania reputacji. Otrzymasz sprawdzone strategie, które budują wiarygodność, zwiększają liczbę pacjentów i poprawiają rentowność – wszystko w zgodzie z obowiązującymi regulacjami.Będziemy bazować zarówno na aktualnych przepisach (m.in. ustawa o działalności leczniczej, ustawa o reklamie wyrobów medycznych, kodeks etyki lekarskiej, przepisy NFZ), jak i na realnych przykładach z polskich placówek. Poznasz dobre praktyki, które naprawdę działają w polskich warunkach, a nie są tylko teorią z podręcznika.

Wykładowca: 

Izabela Stanisławiszyn-Ekonomista, menadżer, ekspert i doradca biznesowy. Założycielka firmy Probizmed Profesjonalny Biznes Medyczny, aby wspierać lekarzy i właścicieli w profesjonalnym zarządzaniu ich placówkami medycznymi. Koncentruje się na dostarczaniu kompleksowych usług doradczych i prostych, ale skutecznych rozwiązań biznesowych przy tworzeniu, rozwijaniu, przekształcaniu i transformowaniu placówek medycznych, celem podnoszenia ich efektywności biznesowej i zwiększania wartości dodanej. Absolwentka SGH oraz Aarhus School of Business w Danii, stypendystka Solvey Business School w Brukseli, Friedrich-Alexander University of Nuernberg i Fundacji Hertie Stiftung. Podczas studiów doktoranckich była Prezydentem Eurodoc - Europejskiej Federacji Doktorantów i Młodych Naukowców oraz doradcą Komisji Europejskiej ds. innowacyjności, technologii i badań naukowych Unii Europejskiej.

Program:

Jakie przepisy regulują reklamę i marketing usług medycznych?

Granica między informowaniem pacjenta a reklamą – jak jej nie przekroczyć?

Formy promocji, które są dozwolone i skuteczne

Jak budować markę placówki i lekarzy w oparciu o zaufanie i reputację.

Skuteczny content marketing w branży medycznej – co działa w praktyce?

Jak wykorzystać media społecznościowe, nie ryzykując złamania prawa.

Marketing w Google – pozycjonowanie i kampanie zgodne z przepisami.

Jak mierzyć efekty działań marketingowych w placówce medycznej.

Prowadząca: Izabela Stanisławiszyn 

Szkolenie on-line

06.11.2025

godz. 18:00 - 20:00                                                                                                                                                                                                                    

Kontakt do organizatora: [email protected] 

Szczegóły wydarzenia

Organizator
Ośrodek Kształcenia Naczelna Izba Lekarska
Kontakt do organizatora
e-mail: [email protected], nr tel. 22 559 13 00
Strona wydarzenia
kliknij tutaj

Nadchodzące wydarzenia

Konferencja „System Ochrony Zdrowia w czasie wojny. Jak skorzystać z doświadczeń ukraińskich?”

5 grudnia 2025 (08:30)

Centrum Dydaktyczne WUM, ul. Księcia Trojdena 2A, Warszawa

XIV Pediatryczna Akademia Diabetologii

5 grudnia 2025 (15:00)

Hotel Ambasador Premium****, Płk. Jana Kilińskiego 145, Łódź

Rytm okołodobowy w pracy na dyżurze – wyzwania i rozwiązania

8 grudnia 2025 (18:00)

Wydarzenie online (cała Polska)

Organizujesz wydarzenie?

Promuj swoje wydarzenie medyczne i docieraj do tysięcy specjalistów

Dodaj wydarzenie