Subskrybuj
Logo małeWyszukiwanie
Medexpress.pl>Kalendarium wydarzeń> Standardy obsługi pacjenta - rola kadry kierowniczej we wdrażaniu i utrzymaniu standardów obsługi pacjenta w placówce

Standardy obsługi pacjenta - rola kadry kierowniczej we wdrażaniu i utrzymaniu standardów obsługi pacjenta w placówce

Data wydarzenia: 12 grudnia 2022 (18:00) - 12 grudnia 2022 (18:00)

Adres: Szkolenie on-line

Strona wydarzenia: kliknij tutaj

Organizator: Ośrodek Kształcenia Naczelnej Izby Lekarskiej

Kontakt do organizatora: [email protected]

Wykładowca: Łukasz Rompel - 18 lat doświadczenia biznesowego i trenerskiego w obszarze projektów rozwojowych dla wyższych kadr zarządzających i kierowniczych. 13 lat doświadczenia trenerskiego w realizacji kompleksowych projektów z zarządzania. Specjalizuje się w prowadzeniu szkole z zakresu przywództwa, zarządzania (w tym zarządzania zmianą, zespołami, zasobami ludzkimi, zarządzania jakością i zarządzania projektami), rozwoju kompetencji menedżerskich, oceny pracowniczej oraz kursów metodycznych dla trenerów biznesu.

Program:

1. Przedstawienie Prowadzącego, omówienie celów i struktury webinaru/szkolenia

2. Potrzeby psychologiczne, merytoryczne i proceduralne pacjentów. Standardy obsługi pacjenta – ich rola w budowaniu relacji z pacjentami oraz codziennym funkcjonowaniu placówki. Obszary wykorzystania standardów obsługi pacjenta (np. rozmowy telefoniczne, powitanie i pożegnanie pacjenta, reagowanie w sytuacjach trudnych itp.).

3. Rola kadry kierowniczej we wdrażaniu, utrzymaniu i egzekwowaniu standardów obsługi pacjenta.

4. Przykłady dobrych praktyk – jak standardy obsługi pacjenta pomagają w przykładowych placówkach medycznych w Polsce.

5. Wnioski, sesja pytań i odpowiedzi

Wydarzenia w tym miesiącu