Standardy obsługi pacjenta - rola kadry kierowniczej we wdrażaniu i utrzymaniu standardów obsługi pacjenta w placówce

Data wydarzenia: 12 Gru 2022 o 18:00

Miejsce: Szkolenie on-line

Adres: ,

Strona wydarzenia: https://nil.org.pl/dla-lekarzy/kursy-i-szkolenia/568-standardy-obslugi-pacjenta-rola-kadry-kierowniczej-we-wdrazaniu-i-utrzymaniu-standardow-obslugi-pacjenta-w-placowce

Organizator: Ośrodek Kształcenia Naczelnej Izby Lekarskiej

Kontakt do organizatora: [email protected]

Wykładowca: Łukasz Rompel - 18 lat doświadczenia biznesowego i trenerskiego w obszarze projektów rozwojowych dla wyższych kadr zarządzających i kierowniczych. 13 lat doświadczenia trenerskiego w realizacji kompleksowych projektów z zarządzania. Specjalizuje się w prowadzeniu szkole z zakresu przywództwa, zarządzania (w tym zarządzania zmianą, zespołami, zasobami ludzkimi, zarządzania jakością i zarządzania projektami), rozwoju kompetencji menedżerskich, oceny pracowniczej oraz kursów metodycznych dla trenerów biznesu.

Program:

1. Przedstawienie Prowadzącego, omówienie celów i struktury webinaru/szkolenia

2. Potrzeby psychologiczne, merytoryczne i proceduralne pacjentów. Standardy obsługi pacjenta – ich rola w budowaniu relacji z pacjentami oraz codziennym funkcjonowaniu placówki. Obszary wykorzystania standardów obsługi pacjenta (np. rozmowy telefoniczne, powitanie i pożegnanie pacjenta, reagowanie w sytuacjach trudnych itp.).

3. Rola kadry kierowniczej we wdrażaniu, utrzymaniu i egzekwowaniu standardów obsługi pacjenta.

4. Przykłady dobrych praktyk – jak standardy obsługi pacjenta pomagają w przykładowych placówkach medycznych w Polsce.

5. Wnioski, sesja pytań i odpowiedzi

PN WT ŚR CZ PT SO ND
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31