Standardy obsługi pacjenta - rola kadry kierowniczej we wdrażaniu i utrzymaniu standardów obsługi pacjenta w placówce
Data wydarzenia: 12 Gru 2022 o 18:00
Miejsce: Szkolenie on-line
Adres: ,
Strona wydarzenia: https://nil.org.pl/dla-lekarzy/kursy-i-szkolenia/568-standardy-obslugi-pacjenta-rola-kadry-kierowniczej-we-wdrazaniu-i-utrzymaniu-standardow-obslugi-pacjenta-w-placowce
Organizator: Ośrodek Kształcenia Naczelnej Izby Lekarskiej
Kontakt do organizatora: [email protected]
Wykładowca: Łukasz Rompel - 18 lat doświadczenia biznesowego i trenerskiego w obszarze projektów rozwojowych dla wyższych kadr zarządzających i kierowniczych. 13 lat doświadczenia trenerskiego w realizacji kompleksowych projektów z zarządzania. Specjalizuje się w prowadzeniu szkole z zakresu przywództwa, zarządzania (w tym zarządzania zmianą, zespołami, zasobami ludzkimi, zarządzania jakością i zarządzania projektami), rozwoju kompetencji menedżerskich, oceny pracowniczej oraz kursów metodycznych dla trenerów biznesu.
Program:
1. Przedstawienie Prowadzącego, omówienie celów i struktury webinaru/szkolenia
2. Potrzeby psychologiczne, merytoryczne i proceduralne pacjentów. Standardy obsługi pacjenta – ich rola w budowaniu relacji z pacjentami oraz codziennym funkcjonowaniu placówki. Obszary wykorzystania standardów obsługi pacjenta (np. rozmowy telefoniczne, powitanie i pożegnanie pacjenta, reagowanie w sytuacjach trudnych itp.).
3. Rola kadry kierowniczej we wdrażaniu, utrzymaniu i egzekwowaniu standardów obsługi pacjenta.
4. Przykłady dobrych praktyk – jak standardy obsługi pacjenta pomagają w przykładowych placówkach medycznych w Polsce.
5. Wnioski, sesja pytań i odpowiedzi
PN | WT | ŚR | CZ | PT | SO | ND |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |