Subskrybuj
Logo małe
Wyszukiwanie

P.S. Mam SM

MedExpress Team

Alicja Dusza

Opublikowano 27 maja 2015 11:59

P.S. Mam SM - Obrazek nagłówka
Ruszyła kampania P.S. Mam SM, która jest skierowana o osób młodych, ma również pokazywać, że SM nie musi wykluczać.

ps_msm_sm_logo_pomaranczRuszyła kampania P.S. Mam SM, która jest skierowana o osób młodych, ma również pokazywać, że SM nie musi wykluczać.

SM to jedna z najczęściej występujących, przewlekłych chorób neurologicznych, która dotyka ludzi młodych. Dlatego do nich skierowana jest kampania.
Diagnoza –stwardnienie rozsiane –sprawia, że wiele osób zastanawia się jak będzie wyglądało ich życie i czy zdołają zrealizować swoje osobiste i zawodowe plany na przyszłość. Aby otoczyć wsparciem osoby, które usłyszały taką diagnozę i zainspirować je do działania powstała kampania  P.S. Mam SM. W Polsce są jednak dziesiątki osób, które pomimo choroby każdego dnia spełniają marzenia i podążają za pasją.  
- Jest to projekt tworzony przez Grupę Pozytywnych – czyli osoby, które mają rozmaite doświadczenia z chorobą i każdego dnia pokonują swoje słabości by pielęgnować to, co w życiu kochają najbardziej. W ramach kampanii dzielą się swoimi historiami,  by dodać wiary w marzenia i pokazać, że choroba nie jest całym życiem – tłumaczy Izabela Czarnecka Prezes Zarządu Fundacji NeuroPozytywni. 

Więcej o kampanii na stronie: www.neuropozytywni.pl

Szukaj nowych pracowników

Dodaj ogłoszenie już za 4 zł dziennie*.

* 4 zł netto dziennie. Minimalny okres ekspozycji ogłoszenia to 30 dni.

Zobacz także