Nowa usługa PZU Zdrowie - pomoc psychologiczna przez telefon

Medexpress

Opublikowano 02 kwietnia 2020, 14:47

Fot. Thinkstock/Getty Images
Medexpress

Opublikowano 02 kwietnia 2020, 14:47

„Zdajemy sobie sprawę, że niecodzienna sytuacja, w jakiej od pewnego czasu wszyscy żyjemy może skutkować wzrostem lęku, poczuciem zagrożenia, a nawet wzmożenia różnych objawów chorobowych. Ponadto ograniczona możliwość przemieszczania się jest dodatkowym utrudnieniem dla osób, które korzystają z usług psychologa stacjonarnie. Dlatego PZU Zdrowie uruchomiło nową usługę - pomoc psychologiczną przez telefon” - czytamy w komunikacie opublikowanym na stronie internetowej PZU Zdrowie. Inicjatorem tej niezwykle ważnej, szczególnie w czasie epidemii, usługi jest była już prezes PZU Zdrowie Julita Czyżewska.

Osoby potrzebujące pomocy będą mogły porozmawiać z psychologami mającymi doświadczenie w pracy m.in. w Ogólnopolskim Telefonie Zaufania, Centrum Wsparcia dla Osób w Stanie Kryzysu Psychicznego, Fundacji Nagle Sami dla osób w żałobie, Telefonie Zaufania dla Dzieci i Młodzieży, Ogólnopolskim Telefonie „Niebieska Linia”.

Telefoniczna pomoc psychologiczna ma działać od poniedziałku do piątku w godz. 8-20. Na jedną poradę przewidziano 50 minut. Usługa jest dostępna po zalogowaniu na portalu pacjenta moje.pzu.pl. Po wybraniu opcji „Szybka telekonsultacja” i w kolejnym kroku „Psycholog - porada telemedyczna”, specjalista sam kontaktuje się z pacjentem w umówionym terminie.

Źródło: PZU Zdrowie

Pobierz ten artykuł w formacie .pdf

Tematy

psycholog / PZU Zdrowie / teleporada
PN WT ŚR CZ PT SO ND
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31