Subskrybuj
Logo małe
Szukaj

Skargi w NFZ można składać drogą elektroniczną

MedExpress Team

Katarzyna Wróblewska

Opublikowano 1 lipca 2014 11:17

Prezes NFZ wydał nowelizację zarządzenia w sprawie rozpatrywania skarg i wniosków w Narodowym Funduszu Zdrowia. Co się zmieni?
Skargi w NFZ można składać drogą elektroniczną - Obrazek nagłówka
[caption id="attachment_32661" align="alignnone" width="620"]Thinkstock/FPM Thinkstock/FPM[/caption]

Prezes NFZ wydał nowelizację zarządzenia w sprawie rozpatrywania skarg i wniosków w Narodowym Funduszu Zdrowia. Co się zmieni?

27 czerwca 2014 r. prezes NFZ wydał zarządzenie zmieniające zarządzenie w sprawie rozpatrywania skarg i wniosków w Narodowym Funduszu Zdrowia.

Zarządzenie weszło w życie z dniem podpisania. Od tej pory skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie lub za pomocą poczty elektronicznej, za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) oraz ustnie do protokołu.

W przypadku zgłoszenia skargi lub wniosku za pomocą poczty elektronicznej, które nie zostały opatrzone podpisem elektronicznym i nie zawierają imienia, nazwiska (nazwy) i adresu wnoszącego, pracownik komórki organizacyjnej, za pomocą poczty elektronicznej występuje odpowiednio do skarżącego lub wnioskodawcy o uzupełnienie złożonej skargi lub wniosku o te dane w terminie siedmiu dni. Termin do załatwienia skargi lub wniosku biegnie od dnia wpływu tego uzupełnienia do Funduszu.

Na skargi lub wnioski zgłoszone za pomocą poczty elektronicznej, które nie zostały opatrzone podpisem elektronicznym, udziela się odpowiedzi w formie pisemnej, wysyłając korespondencję na adres odpowiednio skarżącego lub wnoszącego.

Pełen tekst zarządzenia: TU

Źródło: nfz.gov.pl

Czytaj także:  INFARMA ocenia lipcową listę refundacyjną

Szukaj nowych pracowników

Dodaj ogłoszenie o pracę za darmo

Lub znajdź wyjątkowe miejsce pracy!

Zobacz także