- Zła komunikacja pomiędzy pacjentem a personelem medycznym wywołuje agresję - powiedziała Medexpressowi wiceprezes NRPiP Mariola Łodzińska.
Wiceprezes NRPiP
Pielęgniarki ofiarami agresywnych pacjentów. Powinny mieć dostęp do psychologa
Opublikowano 5 marca 2020 11:48
Mariola Łodzińska
Z wiceprezes NRPiP Mariolą Łodzińska rozmawiamy o:
- analizie ankiety przygotowanej przez NRPiP ws. agresywnych zachowań wobec pielęgniarek i położnych
- ekstremalnych sytuacjach, podczas których pielęgniarki były atakowane przez agresywnych pacjentów
- konsekwencjach, które ponoszą pielęgniarki w wyniku agresywnych zachowań pacjentów
- złej relacji pomiędzy pacjentem a personelem medycznym
- działaniach, które należy podjąć, aby walczyć z agresją skierowaną wobec pielęgniarek i położnych












