Subskrybuj
Logo małe
Wyszukiwanie

Ile branża farmaceutyczna wydała na reklamę?

MedExpress Team

Alicja Dusza

Opublikowano 6 maja 2014 09:19

Ile branża farmaceutyczna wydała na reklamę? - Obrazek nagłówka
Thinkstock/GettyImages
Instytut Monitorowania Mediów przedstawił raport, z którego wynika, ile branża farmaceutyczna wydała na reklamę w I kwartale 2014 r. Który z producentów leków wydał najwięcej?

Instytut Monitorowania Mediów przedstawił raport, z którego wynika, ile branża farmaceutyczna wydała na reklamę w I kwartale 2014 r. Który z producentów leków wydał najwięcej?

Razem polscy marketerzy wydali na reklamę 4 mld zł. Najwięcej przeznacza na nią branża farmaceutyczna. Razem na ten cel przeznaczono 860 mln zł. Liderem wśród firm farmaceutycznych jest Aflofarm, który przeznaczył na reklamę prawie 250 mln zł.

– I kwartał roku cechuje się zawsze wysoką aktywnością promocyjną marketerów z branży farmaceutycznej, jest to bowiem okres zwiększonej liczby zachorowań – wyjaśnia Paweł Sanowski, prezes zarządu Instytutu Monitorowania Mediów. – Na reklamę w mediach tradycyjnych najwięcej wydała firma Aflofarm, bo aż 240 mln zł. To ponad jedna czwarta wydatków całej branży farmaceutycznej - dodaje Sasnowski.

Na reklamę równie dużo wydają branże spożywcza i kosmetyczna, a także handel detaliczny.

Źródło: newseria

Przeczytaj również: Jest odpowiedź Infarmy w sprawie leków biopodobnych

Podobne artykuły

Monosnap Book kw1.pdf - Adobe Acrobat Reader (64-b
„Służba Zdrowia”

Urodzone za wcześnie

19 kwietnia 2024
Zrzut-ekranu-2022-11-24-o-122823
19 kwietnia 2024

Szukaj nowych pracowników

Dodaj ogłoszenie już za 4 zł dziennie*.

* 4 zł netto dziennie. Minimalny okres ekspozycji ogłoszenia to 30 dni.

Zobacz także