Subskrybuj
Logo małe
Szukaj

Jak asertywnie komunikować się z pacjentami i ich rodzinami

Data wydarzenia

16 lutego 2024 (09:00) (15:00)

Adres

Ośrodek Kształcenia NIL - ul. Jana III Sobieskiego 110, 00-764 Warszawa, Jana III Sobieskiego 110, Warszawa

Udostępnij:

Opis wydarzenia

Wykładowca: Mirosłw Borek - psycholog, trener, coach. Absolwent Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada rekomendację  Trenera I i II stopnia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Należy do Stowarzyszenia Trenerów Organizacji Pozarządowych.

Cele szkolenia: Zdobycie praktycznej wiedzy związanej z stosowaniem asertywnej komunikacji z pacjentami i ich rodzinami, którasprzyja rozwiązywaniu problemów i budowaniu współpracy.

Program:

  1. Czym jest postawa asertywna i jej znaczenie w kontakcie z pacjentem/rodziną?
  2. Rozróżnienie  zachowań: asertywnych, biernych i agresywnych.
  3. Asertywne reagowanie na presję, krytykę i niesłuszną ocenę.
  4. Stawianie granic nierealnym oczekiwaniom pacjentów i ich rodzin.
  5. Asertywne komunikowanie pacjentowi/rodzinie własnej opinii i decyzji.

Miejsce wydarzenia: Centrum Szkoleniowo-Konferencyjne Naczelnej Izby Lekarskiej, ul. Jana Sobieskiego 110, Warszawa

Prowadzący: Mirosław Borek

Szkolenie stacjonarne

Miejsce wydarzenia: Centrum Szkoleniowo-Konferencyjne Naczelnej Izby Lekarskiej, ul. Sobieskiego 110, Warszawa

16.02.2024

godz. 9:00-15:00

Kontakt do organizatora: [email protected]

Szczegóły wydarzenia

Organizator
Ośrodek Kształcenia Naczelna Izba Lekarska
Kontakt do organizatora
e-mail: [email protected], nr tel. 22 559 13 00
Strona wydarzenia
kliknij tutaj

Organizujesz wydarzenie?

Promuj swoje wydarzenie medyczne i docieraj do tysięcy specjalistów

Dodaj wydarzenie