Okrągły stół mediów w sprawie suplementów diety. Co ustalono?

Jak informuje Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji, wprawdzie na zaproszenie przewodniczącego KRRiT odpowiedzieli przedstawiciele strony rynkowej, a także instytucji bezpośrednio związanych z rynkiem suplementów diety, reprezentanci Ministerstwa Zdrowia, Głównego Inspektora Sanitarnego (GIS), Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF), Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, to w spotkaniu wzięli udział przedstawiciele nadawców i producentów, Rady Reklamy, Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA.
W ocenie KRRiT obrady będące wstępnym etapem dalszych działań mających na celu wprowadzenie formuły samoregulacji rynku reklamy suplementów diety, spotkały się z żywym zainteresowaniem zarówno reprezentantów rynku farmaceutów jak i reklamodawców, a także strony rządowej.
Na stronie KRRiT czytamy, że uczestnicy jednomyślnie podjęli wyzwanie zmierzające do wypracowania zasad postępowania regulującego rynek i zapowiedzieli wspólne prace nad sformułowaniem reguł i opracowaniem kodeksu dobrych praktyk zapewniających bezpieczeństwo nie tylko producentów i nadawców, ale przede wszystkim konsumentów.
Zdaniem przewodniczący KRRiT samoregulacja jest najprostszą i najskuteczniejszą metodą uporządkowania rynku.
Źródło: KRRiT
podobne
popularne
PN | WT | ŚR | CZ | PT | SO | ND |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 |