Okrągły stół mediów w sprawie suplementów diety. Co ustalono?

Medexpress

Opublikowano 09 lipca 2018, 11:40

telewizor Fot. Thinkstock/Getty Images
Medexpress

Opublikowano 09 lipca 2018, 11:40

Jak informuje Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji, wprawdzie na zaproszenie przewodniczącego KRRiT odpowiedzieli przedstawiciele strony rynkowej, a także instytucji bezpośrednio związanych z rynkiem suplementów diety, reprezentanci Ministerstwa Zdrowia, Głównego Inspektora Sanitarnego (GIS), Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF), Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, to w spotkaniu wzięli udział przedstawiciele nadawców i producentów, Rady Reklamy, Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA.

W ocenie KRRiT obrady będące wstępnym etapem dalszych działań mających na celu wprowadzenie formuły samoregulacji rynku reklamy suplementów diety, spotkały się z żywym zainteresowaniem zarówno reprezentantów rynku farmaceutów jak i reklamodawców, a także strony rządowej.

Na stronie KRRiT czytamy, że uczestnicy jednomyślnie podjęli wyzwanie zmierzające do wypracowania zasad postępowania regulującego rynek i zapowiedzieli wspólne prace nad sformułowaniem reguł i opracowaniem kodeksu dobrych praktyk zapewniających bezpieczeństwo nie tylko producentów i nadawców, ale przede wszystkim konsumentów.

Zdaniem przewodniczący KRRiT samoregulacja jest najprostszą i najskuteczniejszą metodą uporządkowania rynku.

Źródło: KRRiT

Pobierz ten artykuł w formacie .pdf

Tematy

suplementy diety / Krajowa Rada Radiofionii i Telewizji
PN WT ŚR CZ PT SO ND
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31