Subskrybuj
Logo małe
Wyszukiwanie
Vaccine Forum 2022

Gotowi na sezon - jak budować autorytety w mediach?

MedExpress Team

Medexpress

Opublikowano 4 listopada 2022 14:20

Gotowi na sezon - jak budować autorytety w mediach?  - Obrazek nagłówka
Szerokie działania profilaktyczne powinny być oparte na wiedzy, a nie na strachu. Jakie czynniki wpływają na nasz stosunek do postaw prozdrowotnych, profilaktyki oraz prowadzenia aktywnego trybu życia, tak aby cieszyć się życiem jak najdłużej? Czy szczepienia ochronne mogą być pomoce w osiągnięciu zaplanowanych celów, nie tylko sportowych? Czy pandemia pomogła budować autorytety w medycynie? W jaki sposób budować autorytet nauki w sytuacji powszechnej dezinformacji?

W debacie udział wzięli eksperci:

  • dr Michał Dobrołowicz, reporter RMF FM
  • dr n. med. Jarosław Krzywański, lekarz sportowy, Centralny Ośrodek Medycyny Sportowej, członek Rady Naukowej Ogólnopolskiego Programu Zwalczania Grypy
  • prof. Paweł Łuków, bioetyk, Uniwersytet Warszawski
  • dr Małgorzata Ponikowska ekspert projektu edukacyjnego Zaszczep się wiedzą
  • dr n. hum. Tomasz Sobierajski, socjolog, wakcynolog społeczny, Uniwersytet Warszawski
  • dr Anna Zimny-Zając, redaktor naczelna MedOnet

Podczas debaty dyskusja toczyła się wokół wątków:

  • na ile postawa idoli – na przykład sportowców – może pozytywnie przełożyć się na poziom zaszczepienia, przede wszystkim wśród młodych osób;
  • co media – w tym przede wszystkim media społecznościowe – robią z naszą świadomością, zamykając nas w bańkach, uodparniających na treści odmienne od naszych przekonań;
  • akcje edukacyjne, kampanie społeczne promujące szczepienia będą mieć sens o tyle, o ile szczepienia będą łatwo dostępne;
  • jak wygląda kwestia odpowiedzialności, nie tylko za siebie ale również za osoby najbliższe – na przykład dziadków czy starszych rodziców.

Znajdź nas w social media:

Twitter: https://twitter.com/praktykw

Linkedin: https://www.linkedin.com/company/42426882

Szukaj nowych pracowników

Dodaj ogłoszenie już za 4 zł dziennie*.

* 4 zł netto dziennie. Minimalny okres ekspozycji ogłoszenia to 30 dni.

Najciekawsze oferty pracy (przewiń)

Zobacz także