Linia wsparcia dla tych, którzy służą innym na pierwszej linii

Medexpress 2020-04-27 11:58

Gdy spotykają nas sytuacje trudne, mocno stresujące, gdy przychodzi nam mierzyć się z czymś, co wydaje się przerastać nasze siły i możliwości, bardzo ważna jest rozmowa i wsparcie drugiego człowieka.

W ten szczególny czas zmian osobistych, zawodowych i emocjonalnych spowodowanych przez pandemię Covid-19 ogromnie ważne jest, by profesjonalna pomoc była dostępna także dla tych, którzy na co dzień udzielają ją innym, oddając swój czas i ryzykując zdrowie na pierwszej linii pomocy medycznej.

Konsorcjum SUWAK Coaching i Mentoring Kryzysowy oferuje telefoniczną linię pierwszej pomocy psychologicznej dla pracowników służb medycznych, którzy na co dzień wspierają innym w walce z koronawirusem.

Telefon 506 900 900* czynny jest od poniedziałku do-piątku w godzinach 9.00-20.00 oraz w soboty i niedziele w godzinach 12.00-16.00.

Wsparcie dostępne jest w trzech językach: polskim, rosyjskim i angielskim.

Aby uzyskać konsultację w wybranym języku, należy wcisnąć odpowiednią cyfrę w telefonie zgodnie z komunikatem, który usłyszymy po wybraniu numeru 506 900 900*.

Pod telefonem pełnią dyżury: konsultanci pierwszej pomocy psychologicznej dla osób w kryzysie emocjonalnym, psycholodzy, coachowie i mentorzy kryzysowi.

Konsultacje Pierwszej Pomocy Psychologicznej w Kryzysie odbywają się zgodne z modelem rekomendowanym przez Światową Organizację Zdrowia (WHO).

Istnieje także możliwość uzyskania wsparcia za pośrednictwem kontaktu mailowego: kryzys@konsorcjumsuwak.pl
lub poprzez messenger na facebooku https://www.facebook.com/KonsorcjumSuwak/

Więcej informacji o nas na stronie www.konsorcjumsuwak.pl

*Koszt połączenia według standardowych stawek operatora.

PDF

Zobacz także