Na linii pierwszej pomocy psychologicznej w kryzysie

Czy Konsorcjum SUWAK jest odpowiedzią na kryzys w dobie koronawirusa?
Tworząc w ubiegłym roku Konsorcjum SUWAK nie mogłyśmy przewidzieć kryzysu, jaki obecnie dotyka nas wszystkich w związku z epidemią. Myślałyśmy przede wszystkim o propagowaniu wśród firm idei prowadzenia biznesu „z ludzką twarzą”.
Co to znaczy?
To taki sposób zarządzania, w którym organizacja jest nastawiona na wyniki osiągane nie kosztem pracowników, ale poprzez dbanie o ich wellbeing, samopoczucie mentalne i pozytywne radzenie sobie z problemami, stresem i kryzysami, jakie napotykają w życiu zawodowym i osobistym.
To dziś szczególnie ważne.
Dlatego mamy również odpowiedź na trudną sytuację dotykającą firmy i zespoły, często rozproszone, a nawet redukowane z powodu koronawirusa. Zgodnie z zaleceniami Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) szybka reakcja na psychologiczny kryzys jest istotnym elementem profilaktyki psychofizycznej, co – w przypadku biznesu – przekłada się na kondycję firmy i jej wyniki. Jako grupa konsultantów, coachów i mentorów kryzysowych tworzących Konsorcjum SUWAK, oferujemy konsultacje w ramach pierwszej pomocy psychologicznej dla osób dorosłych i firm w kryzysie.
W jaki sposób można skorzystać z Waszego wsparcia?
Od 23 marca ruszyła telefoniczna linia pierwszej psychologicznej pomocy dla osób i firm kryzysie pod numerem 506 900 900 oraz e-mail kryzysowy pod adresem: [email protected], a także możliwość uzyskania wsparcia poprzez kontakt z nami na facebooku https://www.facebook.com/KonsorcjumSuwak/
Czy tylko firmy mogą skorzystać z tego telefonu czy maila?
Chcemy udzielać psychologicznego wsparcia wszystkim, którzy tego obecnie potrzebują. Mogą do nas dzwonić zarówno osoby prywatne przeżywające różnorakie obawy w związku z epidemią, jak również firmy i organizacje pozarządowe. Co ważne, udzielamy pomocy w trzech językach – polskim, rosyjskim i angielskim.
Jak wyglądają te dyżury?
Każda kontaktująca się z nami osoba traktowana jest wyjątkowo i indywidualnie, ale to, co łączy wszystkie te rozmowy, to wysłuchanie, emocjonalne wsparcie oraz pomoc w znalezieniu sposobów na poradzenie sobie z konkretną sytuacją zgłoszoną przez dzwoniących lub piszących do nas.
tel. 506 900 900 - czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-20.00 oraz w soboty i niedziele w godzinach 12.00-16.00*.
e-mail: [email protected]
podobne
popularne
PN | WT | ŚR | CZ | PT | SO | ND |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 |