Subskrybuj
Logo małe
Wyszukiwanie

Innowacyjność - marketingowym chwytem

MedExpress Team

Iwona Schymalla

Opublikowano 8 września 2013 18:28

Innowacyjność - marketingowym chwytem - Obrazek nagłówka
Fot. MedExpress TV
- Innowacyjność jest często chwytem marketingowym - ocenia wiceminister zdrowia Krzysztof Chlebus, który odpiera zarzuty, że polscy pacjenci mają utrudniony dostęp do innowacyjnych terapii. Zdaniem wiceministra niestety bardzo często zdarza się, że badania nie potwierdzają, skuteczności nowego leku.

 

- Innowacyjność jest często chwytem marketingowym - ocenia wiceminister zdrowia Krzysztof Chlebus, który odpiera zarzuty, że polscy pacjenci mają utrudniony dostęp do innowacyjnych terapii. Zdaniem wiceministra niestety bardzo często zdarza się, że badania nie potwierdzają skuteczności nowego leku.

Jednocześnie Krzysztof Chlebus tłumaczy, że coraz częściej polscy pacjenci spotykają się z innowacyjnoścami w diagnostyce. – Ten postęp jest widoczny, choć ciągle mamy poczucie niedosytytu. Wiemy również, że nakłady na ochronę zdrowia nie są adekwatne do oczekiwań, naszych również – tłumaczył wiceminster w rozmowie z redaktor naczelną Medexpress.pl Iwoną Schymallą.

Krzysztof Chlebus uczestniczył w Forum Ochrony Zdrowia (odbywającym się w ramach Forum Ekonomicznego w Krynicy). Partnerami medialnymi wydarzenia są portal Medexpress.pl i czasopismo Służba Zdrowia.

Podobne artykuły

Zrzut ekranu 2024-09-13 o 10.05.56
13 września 2024
Sutkowski-WnP-slonce
#WyszłoNaPoradę

Kiedy opalanie jest zdrowe?

13 września 2024
AZS
Światowy Dzień AZS

Jak pielęgnować skórę atopową?

13 września 2024
Bartek Jędrzejak
Kampania Przeciw Stygmatyzacji "Wyprostuj Spojrzenie"

Bartek Jędrzejak: Nie uczy się nas, jak dbać o mózg

13 września 2024
Dr n. med. Marek Derkacz
Dr n. med. Marek Derkacz

Zdrowie zaczyna się w jelitach

13 września 2024

Szukaj nowych pracowników

Dodaj ogłoszenie już za 4 zł dziennie*.

* 4 zł netto dziennie. Minimalny okres ekspozycji ogłoszenia to 30 dni.

Zobacz także