Kampania „Lider e-zdrowia 2019” to projekt informacyjno-edukacyjny, którego celem było zbudowanie poczucia konieczności i akceptacji wobec zmian zachodzących w sektorze ochrony zdrowia. Wyzwaniem, jakie stało przed twórcami kampanii było przekonanie do cyfrowych rozwiązań w zdrowiu, szerokiej i zróżnicowanej grupy odbiorców, czyli ok. 170 tys. lekarzy, 300 tys. pielęgniarek i położnych, 35 tys. farmaceutów. Środowisko medyczne musiało dowiedzieć się o e-recepcie, nauczyć się nowego narzędzia i zacząć je sprawnie wykorzystywać w codziennej pracy.
Działania komunikacyjne prowadzone były w prasie ogólnopolskiej, mediach branżowych oraz social mediach. Do udziału w kampanii zaangażowano również Key Opinion Leaders. Osią wszystkich działań komunikacyjnych był ogólnopolski konkurs dla personelu medycznego „Lider e-zdrowia”, którego celem było promowanie dobrych praktyk w zakresie informatyzacji systemu ochrony zdrowia.
Złote Spinacze to konkurs i jednocześnie święto branży public relations w Polsce, organizowane nieprzerwanie od 2003 roku. W jego trakcie wyłaniane są najbardziej kreatywne, skuteczne i rzetelnie przeprowadzone kampanie, stanowiące wzór dla całej branży PR. Celem konkursu jest zarówno promocja najwyższych standardów, jak i edukacja środowiska biznesowego na temat znaczenia public relations w działaniach firm i instytucji.
Kampania „Lider e-zdrowia 2019” to projekt informacyjno-edukacyjny, którego celem było zbudowanie poczucia konieczności i akceptacji wobec zmian zachodzących w sektorze ochrony zdrowia. Wyzwaniem, jakie stało przed twórcami kampanii było przekonanie do cyfrowych rozwiązań w zdrowiu, szerokiej i zróżnicowanej grupy odbiorców, czyli ok. 170 tys. lekarzy, 300 tys. pielęgniarek i położnych, 35 tys. farmaceutów. Środowisko medyczne musiało dowiedzieć się o e-recepcie, nauczyć się nowego narzędzia i zacząć je sprawnie wykorzystywać w codziennej pracy.
Działania komunikacyjne prowadzone były w prasie ogólnopolskiej, mediach branżowych oraz social mediach. Do udziału w kampanii zaangażowano również Key Opinion Leaders. Osią wszystkich działań komunikacyjnych był ogólnopolski konkurs dla personelu medycznego „Lider e-zdrowia”, którego celem było promowanie dobrych praktyk w zakresie informatyzacji systemu ochrony zdrowia.
Złote Spinacze to konkurs i jednocześnie święto branży public relations w Polsce, organizowane nieprzerwanie od 2003 roku. W jego trakcie wyłaniane są najbardziej kreatywne, skuteczne i rzetelnie przeprowadzone kampanie, stanowiące wzór dla całej branży PR. Celem konkursu jest zarówno promocja najwyższych standardów, jak i edukacja środowiska biznesowego na temat znaczenia public relations w działaniach firm i instytucji.
Źródło: CeZ