Subskrybuj
Logo małe
Wyszukiwanie

Które marki z branży farmaceutycznej wydały najwięcej na reklamę? Mamy raport

MedExpress Team

Medexpress

Opublikowano 18 czerwca 2018 11:56

Które marki z branży farmaceutycznej wydały najwięcej na reklamę? Mamy raport - Obrazek nagłówka
Fot. Thinkstock/Getty Images

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w maju 2018 roku w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, motoryzacyjnej, finansowej i telekomunikacyjnej.

Według danych IMM w mediach tradycyjnych największy budżet na promocję przeznacza branża handlowa, której wydatki w maju wyniosły 39 proc. wydatków spośród wszystkich przeanalizowanych branż. Na drugim miejscu znajduje się farmacja (28 proc. - 265,2 mln zł), na kolejnych – z wynikami (po 11 proc.) – finanse, telekomunikacja i motoryzacja.

Przyjrzyjmy się branży farmaceutycznej. Jakie produkty były najczęściej reklamowane i które marki na reklamę wydały najwięcej?

Najczęściej reklamowano suplementy diety, tabletki przeciwbólowe, żele na ból mięśni i stawów oraz witaminy.

W maju numerem jeden była marka Molekin, która na reklamę w mediach tradycyjnych wydała niemal 10 mln zł. Kolejne miejsca pod względem wydatków zajęły marki: Steper, NeoMag, Rostil i Liporedium.

Raport: TU

Źródło: IMM

Szukaj nowych pracowników

Dodaj ogłoszenie już za 4 zł dziennie*.

* 4 zł netto dziennie. Minimalny okres ekspozycji ogłoszenia to 30 dni.

Zobacz także